ZASADY SKŁADANIA WNIOSKÓW O UMORZENIE LUB UDZIELENIE ULG DOTYCZĄCYCH NALEŻNOŚCI PIENIĘŻNYCH DLA PODMIOTÓW KORZYSTAJĄCYCH Z LOKALI UŻYTKOWYCH

Szanowni Państwo,

Tczewskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. wprowadziło dla podmiotów korzystających z lokali użytkowych Zarządzenie określające zasady składania wniosków o umorzenie lub udzielenie ulg dotyczących należności pieniężnych za okres stanu zagrożenia epidemicznego. W załączeniu znajdziecie Państwo wzory dokumentów:

  1. wniosek o umorzenie lub udzielenie ulgi,
  2. oświadczenie o stanie majątkowym,
  3. oświadczenie o uzyskaniu lub nieuzyskaniu pomocy de minimis,
  4. formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis.

Wniosek wraz z załącznikami należy składać w Biurze Obsługi Klienta Spółki lub wysłać pocztą.

Do podmiotów, które już złożyły wnioski we własnym zakresie, dokumenty te do uzupełnienia zostaną wysłane pocztą lub drogą elektroniczną.

Wnioski mogą być składane w terminie do 60 dni od dnia odwołania stanu epidemii.

 

Zarząd TTBS Sp. z o.o.

 

TTBS – wniosek COVID-19

TTBS – oświadczenie majątkowe COVID-19

TTBS – oświadczenie przedsiębiorcy COVID-19

TTBS – załącznik do pisma Formularz COVID 19

Zasady składania wniosków o umorzenie