Biuro obsługi klienta

pokój nr 12 (parter)
tel. 58 530 11 00 wewn. 223
email: bok@tbs.tczew.pl

Biuro Obsługi Klienta – BOK
zajmuje się przyjmowanie zgłoszeń telefonicznie, elektronicznie, pisemnie i bezpośrednio od lokatora.
Zgłoszenia wpisywane są do systemu BOK i przekazywane do poszczególnych pracowników w dziale technicznym lub innych działach.

Zakres zgłoszeń do Biura Obsługi Klienta:
• awarie
• ogólnobudowlane
• dekarskie
• zduńskie
• stolarskie
• elektryczne
• malowanie
• wod.-kan.
• c.o.
• gazowe
• utrzymywanie terenów zewnętrznych
• utrzymywanie terenów wewnętrznych
• awarie wodomierzy
• stosunki międzyludzkie

BOK zajmuje się także rejestrowaniem i umawianiem interesantów do Prezesa TTBS Sp. z o.o., który przyjmuje na indywidualne rozmowy w każdy czwartek w godz. 14.00 – 16.00


FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

MAPA DOJAZDOWA